زمان انتشار: ۱۳۹۳ شنبه ۲۴ آبان ساعت 11:12 تاریخ بروزرسانی : ۱۳۹۳/۸/۲۴ ساعت 15:56    تعداد بازدید: 1487    کد مطلب: 9103

محمد عامل ساعدی
مسئول دفتر و پیگیری تحت نظارت مستقیم مدیردرمان استان انجام وظیفه نموده و اهم شرح وظایف آن به شرح ذیل می باشد :


شرح وظایف مسئول دفتر و پیگیری :
1. انجام فعالیت های مربوط به امور دفتری حوزه مدیریت از جمله: دریافت نامه ها، اوراق، پرونده ها ، تنظیم کارتابل مدیریت و .. به منظور انجام بهینه امور مربوطه
2. انجام فعالیت های مربوط به تنظیم ملاقاتها، جلسات، شوراها، کمیته ها، همایشهای سازمانی و فراسازمانی   حوزه مدیریت
3. تمهیدات لازم به منظور تشکیل منظم جلسات در حسب برنامه زمانبندی شده
4. پاسخگوئی به مراجعین تلفنی و حضوری و تنظیم ساعات ملاقات متقاضیان
5. بررسی تعیین اولویت مکاتبات، گزارشات حسب ضرورت، اهمیت و فوریت  موضوع جهت ارائه به مدیریت
6. اهتمام در تسهیل و تسریع امور دفتری وارائه گزارش ادواری فعالیت به مقام مافوق
7. اعلام و ابلاغ  نظرات و دستورات مدیریت به افراد و واحدهای تحت مدیریت و پیگیری مراتب حسب مورد

به صفحه رسمی اینستاگرام سازمان تامین اجتماعی بپیوندید
کلید واژه
 

ارسال نظر
۱۰۰
captcha